Од 10. јануара 2022. године почела је са радом платформа за пријаву комуналних проблема и рекламација.
Платформи можете приступити мобилним телефоном очитавањем QR кода са доње слике или кликом на следећи ЛИНК
Корисници комуналних услуга, ради остваривања својих права у складу са Законом о заштити потрошача, могу да изјаве ЈКП ДРИНА Мали Зворник приговор, односно рекламацију за пружене комуналне услуге.
Приговор – рекламацију корисник може да изјави:
- Телефонским позивом на бесплатан број 0800-444-004 или на број 015/471-577, сваког радног дана у времену од 07 до 15 часова,
- Писменим приговором који се подноси лично у управној згради ЈКП ДРИНА у улици Рибарска бр. 23 у Малом Зворнику, у канцеларији техничког секретара.
- Путем поште у року од 8 дана од добијања рачуна на адресу ЈКП ДРИНА Мали Зворник, улица Рибарска бр. 23, 15318 Мали Зворник.
- Путем електронске поште на адресу uprava@jkpdrina.rs на прописаном обрасцу.
Право на приговор – рекламацију имају само корисници услуга ЈКП ДРИНА Мали Зворник.
Образац за рекламацију